Tips på barnmat

Om ni trott att jag är någon hejare på barnkäk så kan ni droppa den tanken nu. Sanningen är att jag är askass på allt inom mat; kan knappt koka makaroner utan att de blir sladdriga och ledsna. Hade inte min sambo varit hobbykock hade jag nog svultit ihjäl, eller levt på ägg och knäckemackor. Inspirationen till Olivers mat hämtar jag bland annat från där här hemsidan: Barnmatsburken. Den har många tips för barn i olika åldrar. Perfekt om man som jag lider av extremt dålig fantasi.

Skärmavbild 2016-01-28 kl. 09.07.03.png

Kommentera

