Sluta blogga?

Hmm, jag funderar lite hörrni. Som det är nu tar bloggen mycket tid och energi, som jag egentligen inte har. Mina dagar är så hektiska och bloggen känns mer och mer som en belastning. Funderar allvarligt på att sluta blogga och hänga mer på instagram istället. Älskar min blogg och sociala medier, men som det är just nu finns det så ont om tid och energi. Har av och till börjat känna av magkatarren igen, och är det något jag verkligen inte vill ha tillbaka så är det den. FY FAN så ont det gör och så är man invalid hur länge som helst. Verkligen inte något jag har tid med.

Så ja, vi får se. Lär väl köra på som vanligt ett tag och fundera lite.

img_2651

Kommentera

