Recension Njie propud lussebulle

img_2844

Kunde såklart inte hålla mig när jag såg den här i affären häromdagen. Jag ÄLSKAR lussebullar, lite sådär läskigt besatt av dem. Kan hur lätt som helst trycka i mig en hel sats själv, och finns det lussebullar i det hem jag besöker så får man gömma dem. Har noll karaktär när det kommer till de där gyllene bullarna.

Smaken var väl däremot som jag hade förväntat mig; okej men inte mer. Det smakar verkligen lussebulle så där har de lyckats, men det känns helt enkelt knepigt att äta lussebulle i puddingform. Det är inget direkt fel på smaken, men jag lär inte köpa den mer. Helt enkelt eftersom jag vill ha smaken i den klassiska bullformen. Men prova den om ni är sugna, alltid kul med nya smaker.

Kommentera

