Tisdag 18 oktober

Hej du hektiska morgon! Klockan är halv tio och jag har redan hunnit med så mycket. Hela dagen kommer gå i ett, precis som den gjorde igår, men då känner man i alla fall att man lever. Snacka om att trycka in precis allt den veckan då sonen är hos far sin.

– Upp vid halv sju, fixa frukost.
– Skypemöte med en klasskamrat då det visade sig att den tredje gruppmedlemmen hoppat av, så med ens fick vi mycket mer att göra.
– Fixa matlådor inför dagen då jag ska vara i stan. Lunch plus mellis och middag är gjort.
– Göra mig iordning.
– Packa alla väskor som ska med.

Och nu sörplar jag lite kaffe innan jag ska bege mig mot bussen med cirkus ett ton packning. Det som ska med till Växjö inför helgen ska med plus tvätt, gymkläder och mat och dator. Tur man är stark. Ska tvätta i stan plus klämma in ett gympass. LÄNGTAR!

img_2842

Dagens fina detalj: min älskade klocka från Daniel Wellington.

Kommentera

