Gym

Åh, som jag saknat gymmet! Ni har nog lessnat på att höra mitt tjat om det här nu, haha, men det är verkligen underbart att vara tillbaka i matchen igen. En helt annan sak att gå dit och köra än stå på bandet i garaget och stirra, haha. Hade en så sjukt hektisk dag igår och trodde att jag skulle få släpa mig fram på bandet, men icke. Benen gick som trumpinnar och det blev en mil. Skuttade därifrån och hade nog kunnat köra ännu mer, om jag inte hade haft tvätt som väntade. Längtar tills imorgon när jag ska upp innan tuppen gal för att hinna träna innan morgonseminariet. Vad gör man inte för att hinna få sin dos motion.

In other news så deppar jag lite. Herregud vad jag saknar min man. Det är verkligen tur att det här är sista gången som jag kör en Växjö-tripp och att han kommer hem sen, men det här suger ändå. Känns som om hjärtat slits ur kroppen varje gång jag måste åka hem. Söndagsångesten har verkligen nått en helt ny nivå.
Ska bli underbart att få ha honom hemma igen, inte behöva åka i tre timmar för att få träffa honom. Snacka om en tuff start på en relation, men trots att det har varit jobbigt så har det ändå gått himla bra. Han är så fin den där ❤

img_2857

Kommentera

