Kaffeoman

Okej. Det började med att jag fick kaffe i julklapp av mamma (världens bästa julklapp!?) från ett ställe där hon bor, med smak av kahlua. HUR gott!? Kollade in hemsidan där kaffet kom ifrån, och insåg att de har hur många sorter som helst. Hur sjutton ska man kunna välja? Plockade på mig lite i alla fall för att se vad priset landade på, och såhär många blev det alltså efter att jag ändå valt ut de som jag tycker verkar absolut godast. Vettesjuton hur jag ska kunna välja vem jag ska börja med. För tillfället har jag hallon/grädde, choklad/lakrits, smörkola och kahlua hemma, och de är äckligt goda. Kan verkligen rekommendera det här till den som är en lika stor kaffeälskare som jag. Enda problemet är att en stor del av mammapenningen lär gå åt till detta…

Skärmavbild 2016-01-23 kl. 11.02.07.png

Klicka på bilden för att komma till hemsidan.

 

Lämna en kommentar